Cairn Hotel & Apartments

Vyberte si na cestu ten nejlepší hotel ve městě Edinburgh podle ceny nebo preferencí
Porovnejte výhodné nabídky hotelu Cairn Hotel & Apartments ze stovek webů na jednom místě
Hledejte výhodnou nabídku s možností bezplatného zrušení nebo vynikajícím hodnocením
Porovnejte nabídky pokojů a ceny
Jsou zahrnuty všechny daně a poplatky
Rychlá fakta
Příjezd od | 15:00 |
---|---|
Odjezd do | 11:00 |
Snídaně | Možnost snídaně |
Domácí mazlíčci | Domácí mazlíčci zakázáni |
Děti | V tomto hotelu vidí děti rádi |
Vybavení
Více o hotelu Cairn Hotel & Apartments

Cairn Hotel & Apartments
Cairn Hotel se nachází 800 metrů od vlakového nádraží Edinburgh Waverley a ulice Princes Street s řadou obchodů, divadel a bohatým nočním životem. Hotel nabízí jídelnu a Wi-Fi zdarma.
Hodnocení a recenze
Hodnocení cestovatelů
Komentář přidán: 22. 2. 2020
Ubytován/a od únor 2020
Šťastná rodina
Reakce hotelu
Komentář přidán: 25. února
Thank you for a fabulous review. You have clearly explained what we are and we can't thank you enough for sharing the words.
Our location and the rate offering are unbeatable for a short time in Edinburgh. We are a Georgian town house conversion and it has its own beauty.
Please remember to book with us directly to avail your 15% return discount on the next visit. Once again, thank you for your custom and looking forward to serving you again.
Kind Regards
Kannan Nair
Komentář přidán: 21. 2. 2020
Ubytován/a od únor 2020
Vynikající hodnota hotel!
Reakce hotelu
Komentář přidán: 22. února
Thank you for your valuable comments.
It was great to serve you. We are committed to guest services and will continue to deliver the same.
We are delighted that you had a great stay. As mentioned by you, we offer great rates, in-fact the best in town and offers a great value. Our location is unbeatable for the city centre access and a peaceful sleep.
Once again thank you for the great words and looking forward to serving you again.
Please remember to book directly with us to avail your 15% return discount.
Kind Regards
Kannan Nair
General Manager
Komentář přidán: 21. 2. 2020
Ubytován/a od únor 2020
NIKDY ZNOVU!!!
1) Rozhodl jsem se pro tento hotel, protože jejich webové stránky:
1. 1) ukazuje nádherné obrázky pokojů. Tohle je lež ... Můj „Superior“ pokoj NIKDY nebyl tak, jak se zdá.
1. 2) uvádí: „… V hotelu je k dispozici omezené parkování…“. To je další lež. Hotel nemá žádná parkovací místa. Místo toho musíte zaparkovat auto na ulici a zaplatit 2. 40 za hodinu na stroji. Parkovací místa NENÍ ve vlastnictví hotelu.
2) Objednal jsem si dvoulůžkový pokoj a zaplatil jsem 56. 00 (pouze na pokoji). Potvrdilo se, že se jedná o „Superior“ místnost.
2. 1) Dostal jsem pokoj 404 umístěný přes silnici, v samostatné budově bez posádky: žádný příjem, žádní vrátní, žádná bezpečnost. Jde v podstatě o další budovu, pro kterou dostanete elektronickou kartu předních a pokojových dveří. Jakmile jste uvnitř, jste na vlastní pěst.
2. 2) Můj „Superior“ pokoj neměl okna, byl umístěn v suterénu a byl tak malý, že 2 oddělené postele byly rozmačkané jako manželská postel.
3) Během noci (cokoli mezi 22: 00 - 23: 30 hs) jsme slyšeli hlasité zvuky dveří nebo oken, které se bouchly proti „něčemu“. Nevěděli jsme, co to je, ale byli jsme zkamenělí, abychom otevřeli dveře do místnosti pro případ, že bychom museli čelit vetřelci.
Bouchání dveří (nebo oken) pokračovalo a v určitém okamžiku bylo tak silné, že se dokonce otřásly i dveře našeho pokoje.
Cítili jsme se nebezpeční, extrémně zranitelní a beznadějní. Věděli jsme, že jsme naprosto sami, v suterénu budovy a mohli jsme jen doufat, že kdokoli, kdo byl viníkem, by prostě odešel.
4) Postele jsou hrozné: příliš měkké a nestabilní. Pokud se pohybujete ve spánku, postel se pohybuje také s vámi.
5) Pouze jeden polštář na hosta je nabízen a je velmi měkký. Pokud potřebujete položit hlavu na další předmět, je jedinou volbou tvrdý a špinavý polštář.
6) Podlaha naší suterénní místnosti byla špinavá a ve skutečnosti měla na podlaze tisky turistické mapy Edinburghu ... pravděpodobně zůstala předchozímu cestujícímu.
7) V koupelně je výkonná sprcha (která byla v pořádku), která všude stříká vodu. Stručně řečeno, pokud se osprchujete před spaním, buďte po zbytek pobytu připraveni na mokrou podlahu.
Všechny výše uvedené zprávy jsem ohlásil následující ráno. Služebný pán přijal mé stížnosti, omluvil se za to a dokonce nabídl bezplatnou snídani jako gesto dobré vůle.
Poděkoval jsem mu za nabídku, nepřijal snídani zdarma, vrhl se na ulici, zaplatil za parkování a uprchl z místa. NIKDY NIKDY NEBUDEM STAY ... A navrhuji, abyste udělali totéž.
Reakce hotelu
Komentář přidán: 22. února
Than You for your comments. I have spoken to you at the time of check out.
We understand this wasn't the right choice for you. We apologise for the inconvenience.We are a Georgian town house conversion and have limitation. The window space for the room you were in was at the side of the bathroom. For safety reasons, we can't open this fully but the top part could be open.
It would have been better for you and us, if you were to mention this at the time of the check in so that to offer an alternative room. Of course this would have been depending on the availability as you asked for the twin. But at-least we would have tried. Our team are very accommodating and understanding.
In regards to the noise, it could be the the heavy wind. We had no other complaints from the other rooms on that day regards to the heavy noises you mentioned. Again. if you had to call the reception on '0' our team member would have come and inspected. The building is across the road and all the systems are connected to the hotel including the intruder alarms. So it is a safe place. And if it was not, we wouldn't be allowed by the council.
I understand your concerns and offered the apology at the time of check out. Disliking s are common and if you don't give us a chance to rectify, it becomes difficult for us when we are dedicated to guest services.
Once again, our sincere apologies for the inconvenience caused.
We offer the best rate s and the value to our guests and have several returning guests. We are sadden to see that you will not be returning.
Kind Regards
Kannan Nair
Komentář přidán: 15. 2. 2020
Ubytován/a od únor 2020
Datum
Reakce hotelu
Komentář přidán: 18. února
Thank You for your valuable feedback. We are sorry that you haven't enjoyed your stay. We are a Georgian town house converted hotel. Rooms are re-furbed 3 years ago and we regularly maintain. We have plans in place to change the corridor carpets and it is quiet hard to keep them tidy with this wet weather conditions. We take your comments seriously and committed to improve.
Our room categories differs with the size. On your next visit please try our other room categories. When you book directly with us you save 15% on the rate too.
Once again apologise for the inconvenience caused.
Regards
Kannan Nair
Komentář přidán: 1. 2. 2020
Ubytován/a od prosinec 2019
Fantastické ubytování
Reakce hotelu
Komentář přidán: 6. února
It is great to understand you had a fabulous stay. We appreciate your fantastic words and sharing them.
We are a Georgian Townhouse conversion hotel at a great location. Our team are dedicated to guest services.
The Mews is our new addition and expected to have another 2 more this year.
It was great to serve you and looking forward to serving you soon.
Please remember to book directly with us to avail your 15% return discount.
Kind Regards
Kannan Nair
General Manager
Vynikající lokalita
10-18 Windsor St, Leith Central, Edinburgh, EH7 5JR, Velká Británie|1,23 km z Princes Street
10 zajímavostív okruhu 1,28 km
Dopravav okruhu 2,65 km
Letištěv okruhu 11,33 km
Příjezd a odjezd
Příjezd od:
15:00
Odjezd před:
11:00
Užitečné informace
V tomto hotelu vidí děti rádi
Domácí mazlíčci zakázáni
Možnost snídaně
Cena snídaně
283 Kč (≈GBP 10) za osobu
Možnosti snídaně
Kontinentální snídaně
Snídaňové menu
Švédský stůl
In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). A damage deposit of GBP 250 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 7 days of check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. Please note that the credit or debit card used to make a standard rate booking will be pre-authorized for 1 night's stay at 14:00, 24 hours prior to arrival. Advance purchase bookings will be charged on the day of booking. For all advance purchase bookings, the card used for payment has to be shown upon arrival. Please note that the credit card used to make the payment must always be present on arrival at the hotel. Failure to produce the original card will result in the payment being refunded to the original card. An alternative method of payment would then be required.
Cash